Az Igazság római Szája

Pár napot töltött kazah barátaival az Örök Városban a David a’la Nomad blog szerzője. Ehhez képest meglepően sok mindent sikerült megnézniük, még akkor is, ha ez csak amolyan „kipipálós turizmus”, mint írta. Lássuk!

„A Vatikánnál kezdtünk, ahol a Szent Péter Bazilikába én is bementem, a vatikáni múzeumba viszont nem (mert belépős és már voltam ott).

Addig én elsétáltam az Angyalvár felé és megittam egy sört valami bárnak nevezett valamiben, jó drágáért. Mindenhol drága még a helyi sör is Olaszországban (pedig azért nem egy német sör, na).

A sör után visszamentem a Vatikánhoz, hogy „összeszedjem” barátaimat, aztán megint az Angyalvár felé vettük az irányt, közben beugrottunk egy trattoriába ebédelni, majd az Angyalvárnál szarrá áztunk. Fantasztikus volt.

KÜLFÖLDI MUNKÁK A HATÁRÁTKELŐN

Csuromvizesen még elsétáltunk a Pantheonhoz, ahonnan én úgy döntöttem, hogy hazamegyek (a legközelebbi metró a Spanyol lépcsőnél volt – és útközben persze még egyszer szarrá áztam, ami mondjuk akkor már mindegy volt) megszárítani a ruháimat amennyire lehet.

Estére asztalfoglalásunk volt az Alfredo alla Scrofa nevű étteremben, ami elvileg híres. Így a félig-meddig megszáradt kabátomban és cipőmben újra metróra szálltam, majd a Spanyol lépcsőtől lesétáltam az étteremhez.

Másnap ismét korán keltünk viszonylag, tettünk egy sétát a Colosseumhoz hogy napfényben is megnézzük, aztán vissza a szállásra kicsekkolni, majd az igazság szájához (La Bocca della Veritá), ami nagyon messzinek tűnt.

Az igazság szája után még egy gyors búcsúsör belefért a Circus Maximus-nál, aztán már menni kellett a reptérre sajnos. Kazah barátaim repültek tovább Varsóba, én pedig haza Budapestre.”

A teljes posztot rengeteg képpel itt találjátok, érdemes megnézni!

Olaszország, kösz mindent, de elég volt