Egy év Amerikában

Egy éve lesz, hogy Amerikába költözött párjával az Usázunk blog szerzője (amiben csak az a rémes, hogy emlékszem, amikor az első leveleket váltottuk arról, hogy most érkeztek meg). Ő a legemlékezetesebb pillanatokból válogatott, melyek között szerepel egy chicagói látogatás is.

„Chicago. Oh, Chicago valami csodálatos volt. Ha tehetném azonnal odaköltöznék, vagy legalábbis minden hétvégét ott töltenék. Ez azért kicsit hosszabb út, olyan 6 óra kocsival.

Zoli apukája érkezett oda, így megragadtuk az alkalmat és néhány napot ott töltöttünk, megnéztünk egy csomó múzeumot, amik iszonyú királyak voltak.

Nekem a dínók voltak a kedvenceim, nagy álmom vált valóra mikor láttam egy igazi triceratopsot (aminek oviban még farsangon is beöltöztem annyira imádtam) de voltunk pl. egy múzeumban, ahol volt egy igazi (régen működött is) szénbánya, és egy második világháborúban elfogott német tengeralattjáró.

Persze ezekben szuper interaktív idegenvezetés is volt. Képzelhetitek mekkora múzeum lehet, amiben elfér egy tengeralattjáró, pár repülő, vonat, hajó és egy szénbánya, plusz csomó tudományos kísérlet… és a google robot termet még csak most fogják megnyitni! Azt hiszem, most lettem múzeumrajongó.

Külföldre mennél dolgozni? Válogass közel 1000 állás között a Határátkelőn!

Plusz voltunk az akváriumban, ahol láttam beluga bánákat és delfineket!! Nem túlzok, ha azt mondom, órákig bámultam őket, de hát olyan nehéz volt eljönni. Jártunk a Bubba Gumpban rákot enni, ami annyira szuper volt, hogy csak na, 3 tévén ment a forrest gump és minden tele volt fotókkal, plusz filmes cuccokkal, még egy mini kvízben is részt vettem a pincér csajjal, csak egy kérdésre nem tudtam válaszolni (de ez inkább azért volt, mert mindig magyarul láttam eddig) kaptunk is 3 bubba gumpos söröspoharat! Irtó boldog voltam.

Bringáztunk is a felhőkarcolók között, ettünk deep dish pizzát (jóóóó ééééééég) és még a legmagasabb épület 103. emeletére is felmentünk nézelődni. Miközben mentünk a liften, ki volt írva, milyen híres dolgoknál vagyunk éppen magasabban, pl. Empire State Building, Szabadság-szobor, Eiffel-torony, stb.

Zoliék még egy üveg kalitkába is kiálltak a semmi fölé. Én azt azért nem mertem bevállalni, de azért lenéztem (lehet, pont ott rontottam el). Jártunk a babnál is, annál a fényes bab alakú izénél, ami csomó filmben benne van.

Airbnb-vel foglaltunk szállást egy szuper jófej fiatal párnál laktunk, annyira jó volt, hogy minden este a billiárdasztallal, bárpulttal berendezett pincében kötöttünk ki.

Nagyon jól szórakoztunk, Chicago szuper!!!! Ja, és aki nézte a Vészhelyzetet, tudja azokat a metrószerű vonatokat, amik ilyen felüljárókon mennek, azokon is utaztunk!”

Ha a további élmények (és jó sok fotó persze) érdekelnek, itt találod az eredeti posztot.